FANDOM

SPECTRA
Casque-spectra-2.JPG
Виробник: Французькі розробники
Тип захисту: Голова
Матеріал: Сталь, арамід
Вага: 1,4 кг.
Час використання: 1992 р. - наш час
Батьківщина: Франція.png Франція
Область використання: Весь світ
Різновиди: CG634
SPECTRA або CGF Gallet Combat Helmet — французький військовий шолом, розроблений для заміни шолома Modèle 1978.

Історія створенняРедагувати

У 1992 році після участі французів у миротворчого місії на Балканах, коли французьки солдати зіткнулися з добре тренованим противником (особливо зі снайперами під час облоги Сараєво), виявилося, що старенькі шоломи Modèle 1978 вже не відповідають сучасним вимогам ведення війни. Армія замовила розробку нового шолома фірми CGF Gallet. Конструктори взяв за основу - американський шолом Personnel Armor System for Ground Troops (PASGT або "Fritz") і дуже швидко розробили свій. Перша партія з 5000 шоломів негайно була відправлена ​​миротворцям на Балкани (там вона була блакитного кольору, далі - звичайний НАТО-вський хакі).

КонструкціяРедагувати

Шолом має масу в 1,4 кг і виготовляється в двох розмірах. Захист стандартний Standardised Regulation (STANAG) 2920, V50 mini захищає від осколків до 1,1 грама на швидкості 680 м / с.

МоделіРедагувати

Офіційна назва шолома CGF Gallet - Série 8320 casque de combat TC "D". Виробляється в трьох розмірах:

  • 008320-VKM
  • 008320-VKL
  • 008320-VKXL

При цьому "V" - "vert" (за фр. Зелений), а "M" (55,0 - 57,5 см), "L" (57,5 - 60,5 см), "XL" (60,5 - 64,0 см) - розміри.

Країни експлуатантиРедагувати

Канада.png Канада — в 1997 шолом М1 був замінений на SPECTRA, який під назвою CG634 почав виготовлятися за ліцензією в Онтаріо і в Квебеку.

Данія.png Данія — на початку 1990-х прийшов на заміну М1.

Франція.png Франція

Марокко.png Марокко

Мальта.png Мальта

Україна.png Україна — з початком війни на Донбасі кілька сотень шоломів було закуплено у Франції та Данії. Також Канада передала велику кількість CG634.

Випадкова вікі