FANDOM

RECCES (скор. Від Reconnaisance Commandos) — війська спеціального призначення Південно-Африканської Республіки.

Історія Редагувати

Перша бригада RECCES була сформована в 1972 році і стала першою спеціально створеною військовою частиною такого типу в ПАР. В даний час це найбільш добре навчений та екіпірований спецпідрозділ в Африці.

Солдати і офіцери RECCES брали активну участь у громадянській війні в Анголі, а також ряді інших конфліктів в Південній Африці.

Відбір та підготовка Редагувати

Підготовка спецназу ПАР має ряд особливостей, пов'язаних з веденням бойових дій в пустельній місцевості і саванах. Основний наголос робиться на "бушкрафт" - бій в чагарниках, мінно-вибухову підготовку і вміння виживати в пустелі і савані. У процесі навчання відсіюється більше 80% кандидатів.

RECCES відрізняється величезним бойовим досвідом; це були практично єдині підрозділи південноафриканської армії, що брали участь у всій війні в Анголі, яка тривала більше 30 років. Відомий лише один випадок провалу групи RECCES, що призвів до її загибелі і невиконання поставленого завдання.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі