FANDOM

MARCOS (скор. від Marine Commandos) або Крокодили - підрозділ бойових плавців ВМФ Індії.

Історія створенняРедагувати

Перші загони водолазів з'явилися в індійському флоті ще в 1971 році, коли під час війни з Пакистаном в ході операції "Джекпот" вони підготовляли зону висадки для основних сил і охороняли кораблі від можливого нападу з моря. Проте повноцінним спецпідрозділом (сучасна чисельність близько 1,5 тисяч чоловік) індійський морський спецназ став тільки в 1987 році. У його підготовці брали участь американські, британські та ізраїльські фахівці.

Останні 15 років основними завданнями MARCOS стали боротьба з тероризмом (ключова роль в антитерористичній операції в Мумбаї в 2008 році була зіграна саме ними) і піратами (у складі угрупування ВМФ Індії вони постійно несуть службу в Сомалі, де заслужили репутацію одного з найбільш нещадних спецпідрозділів).

Відбір та підготовкаРедагувати

Майбутні коммандос набираються з лав ВМФ Індії; курс підготовки триває 2 роки. Процес підготовки проходить при участі офіцерів і сержантів Para Commandos (спецназ ВДВ Індії).

2221.jpg
Початковий етап підготовки складається з двох частин. Перший складається з тестів на фізичну силу і триває три дні, відсіваючи майже половину кандидатів. Другий триває п'ять тижнів і відповідає "пекельному тижню" SEAL. Тільки ті деякі, хто проходить його успішно, допускаються до подальшої підготовки. Вона триває півтора року і включає в себе наступні дисципліни:
  • Водолазна підготовка;
  • Парашутна підготовка;
  • Навчання поводження зі зброєю та рукопашного бою;
  • Вибухова справа;
  • Курс виживання (в джунглях);
  • Тактика антитерору;
  • Радіосправа;
  • Абордажна підготовка;
  • Ведення бойових дій в прибережній смузі.

Курсантів часто скидають з парашутом і повній бойовій викладці в море в декількох кілометрах від берега.

Озброєння і спорядження Редагувати

2217.jpg
Водолазне спорядження MARCOS включає в себе дихальні апарати, гідрокостюми мокрого типу, ласти, компаси. У Німеччині закуповуються новітні апарати замкнутого циклу. Підводні засоби пересування включають в себе дво- та чотиримісні буксирувальники. Вони здатні доставити бойових плавців з озброєнням і вантажем на дальність до двадцяти п'яти морських миль. Носій повинен бути оснащений контейнером для транспортування стрілецького та інженерного озброєння, а також засобів зв'язку, приладів спостереження і навігації. З надводних плавзасобів є легкі надувні човни та каяки. Для масштабних дій груп в тил противника в складі ВМС Індії є спеціальний підрозділ малих суден, до якого входять патрульні і десантні катери. У розпорядженні MCF є також шість вертольотів Sea King і легкі вертольоти Chetak.

Морські коммандос Індії мають різноманітне стрілецьке озброєння. Це автоматичні гвинтівки FN FAL індійського виробництва, американські гвинтівки М16 і автомати Калашникова АК-47 радянського виробництва, якими в основному озброєні секції швидкого реагування. Снайпери користуються гвинтівками MSG і PSG-L. З пістолетів-кулеметів - 9-мм Sterling індійського виробництва, ізраїльські Mikro-Uzi, а також різні модифікації німецького НК МР-5. Пістолети - в основному фірми Clock. Крім цього, використовуються гранатомети РПГ-7 і кулемети РПК радянського виробництва. Як безшумну зброю часто застосовують арбалети.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі