FANDOM

M26 — американська ручна оборонна граната. Розроблена перед війною в Кореї 1950 - 1953 років.

КонструкціяРедагувати

M26 має яйцевидний металевий корпус, складений з двох половин. Уздовж внутрішньої поверхні корпусу щільно покладена спіраль з насіченного сталевого дроту. Розривний заряд - 165 грам складу B. При вибуху утворюється близько 1200 дрібних осколків, що дають зону суцільного ураження в радіусі 9 м і зберігають забійну дію на дальності 15 - 20 м. Хоча граната вважається оборонною, швидка втрата осколками забійної енергії дозволяє використовувати гранату як в обороні, так і в атаці. Граната може використовуватися з дистанційними запалами M204A1 і A2, M205A1 і A2, M125.

ВаріаціїРедагувати

  • M26A1 — це і є граната M26.
  • M26A2  модифікований варіант гранати M26A1. У неї потовщений контактний детонатор.
  • M61  модифікований варіант гранати M26A1. Підвищено безпеку додатковим пристосуванням (так званим "jungle clip"), який кріпиться до чеку. Виготовлено для запобігання випадкової детонації гранати. (прийнята на озброєння на початку 60-х).

РозповсюдженістьРедагувати

Граната M26 стала вельми популярною і отримала широке поширення. Її копії випускаються в ряді країн:

  • Великобританія.png Великобританія  L2A2.
  • Ізраїль.png Ізраїль  M26A1.
  • Іспанія.png Іспанія  M6.
  • Португалія.png Португалія  M312.
  • ПАР.png ПАР  M26.

Випадкова вікі