FANDOM

M1
M1helmetshell.jpg
Виробник: Американські розробники
Тип захисту: Глова
Матеріал: Сталь
Вага: 1,29 - 1,55 кг.
Час використання: 1941 - 1985 рр.
Батьківщина: США.png США
Область використання: Весь світ
Користувачі: Армія США
М1 — каска (сталевий шолом), що використовувалась у збройних силах США з початку Другої світової війни і до 1985 року, коли вона була замінена на бронешолом комплекту PASGT.

ІсторіяРедагувати

М1 була прийнята на озброєння в 1941 році, замінивши собою каску M1917. До вересня 1945 року було вироблено більше 22 мільйонів екземплярів М1. Шолом використовувався військовослужбовцями США в ході Корейської війни. У 1961 році прийнята на постачання нова модифікація шолома М1 з підшоломником на основі нейлону (наповнювач - п'ять шарів нейлонової тканини, сполучна - фенолоформальдегідних смола) замість бавовняної тканини. Метою заміни було підвищення противоосколкової стійкості шолома на 10 - 15 відсотків до рівня 415 м/с при випробуваннях осколковим імітатором масою 1,1 р У 1966 - 1967 роках була випущена наступна партія шолома М1, кількістю близько мільйона, широко використовувалася під час В'єтнамської війни. У 1980-і роки поступово став витіснятися шоломами PASGT.

ХарактеристикиРедагувати

M1HelmetDiagram.gif

Внутрішня сторона шолому M1.

Каски М1 виготовлялися з марганцовистої сталі Гадфільда, мали внутрішній підшоломник з органотекстоліту на основі нейлону, і зовні забарвлювалися в оливковий колір. Пізніше в цілях підвищення маскування солдатів були розроблені камуфльовані чохли для каски. На чохлах зазвичай були отвори для розміщення в них елементів рослинності для більш надійної маскування. Розміри і вага могли варіювати в різний час. Маса шолома М1 часів Другої світової війни становила 1290 грам, глибина 7 дюймів, ширина 9,5 дюймів і довжина 11 дюймів. Маса шолома М1 зразка 1961 в зборі (включаючи підборіддя ремінець) становить 1550 грам. Вартість 30 дол. США у цінах 1987 року. На лобову сторону каски зазвичай наносилися знаки відмінності, а у санітарів - червоний хрест.

Використання в інших країнахРедагувати

Крім збройних сил США каска М1 використовувалася збройними силами ряду інших країн, наприклад, Канади та Ізраїлю. Також в деяких країнах були розроблені власні каски на основі М1, наприклад, японська Тип 66.

Випадкова вікі