FANDOM

United States Marine Corps Force Reconnaissance (скорочено FORECON) - підрозділ розвідки морської піхоти США.

Історія створенняРедагувати

Розвідувальні підрозділи з'явилися у Корпусі морської піхоти США в 1957 році. Це стало підсумком осмислення бойового досвіду Корейської війни, де морпіхам часом бракувало «очей і вух». Організаційно розвідники являють собою окремі роти чисельністю близько 150 осіб, надаючи дивізіям морської піхоти для конкретних завдань. В даний час чисельність FORECON становить 400 бійців, зведені в 1-у, 3-ю і 4-ю роти.

Бойові операціїРедагувати

Вперше розвідка морської піхоти проявила себе у В'єтнамі, де їх головним призначенням був збір інформації, виявлення вогневих точок противника, наведення авіації. Взагалі всі місії FORECON діляться на так звані «зелені» (не вступати в контакт з противником, збирати інформацію) і «чорні» (активні дії із застосуванням всіх доступних засобів ураження). Ці підрозділи не закидаються в глибокий тил противника, а діють не далі 40 км від своїх.

ПідготовкаРедагувати

У розвідку морської піхоти відбираються тільки добровольці з числа її офіцерського та сержантського складу, переважно з бойовим досвідом. Їх підготовка за інтенсивністю не поступається такій як «морські котики » і проходить як на тренувальних базах морської піхоти, так і в армійських школах (рейджерів, снайперів, 10-й гірської дивізії). Перший етап підготовки складається з тестів на витривалість (здатність триматися в холодній воді, плавання в штормовому морі, крос по пересіченій місцевості з 40 кг вантажу). Далі - звичайні для спецпідрозділів предмети (виживання в тилу противника, парашутна, водолазна, гірська підготовка, підривна справа, рукопашний бій). Нерідкі випадки смерті курсантів у ході курсу; повноправними бійцями FORECON стають не більше 10% вступників.

Цікаві фактиРедагувати

  • У фільмі «Скеля» саме група бійців FORECON захоплює Алькатрас.
  • Девіз FORECON (як і всього Корпусу морської піхоти) означає «Завжди вірний».

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі