FANDOM

Граната F1 — французька ручна граната часів Першої світової війни та Другої світової війни, праотець сучасних оборонних гранат.

ІсторіяРедагувати

Граната F1 була вперше запущена в масове виробництво у Франції в 1915 році під час Першої світової війни. У травні 1915 року перша партія F1 з'явилися у французький армій. Ця нова зброя успадковує досвід перших місяців війни: форма гранати із зовнішніми канавками була зроблена для збільшення зручності і кращої фрагментації. Конструкція була дуже функціональна, особливо через її стабільності в порівнянні з іншими гранатами того ж періоду. Пізніше Fusante №1 набула масового використаний французькими, англійськими, американськими, російськими, радянськими і фінськими військами в період з 1915 - 1940 року. F1 була використана в якості основи для розвитку багатьох інших гранат у світі, в тому числі США і СРСР. Це найвідоміша граната XX століття.

Використання та виробництвоРедагувати

F1 була дуже широко поширена в першій половині 20-го століття, використовують в арміях Франції, Великобританії, США, Російської імперій, Радянського союзу, Фінляндії та інших. В цілому було випущено більше 60.000.000 гранат протягом 25 років, з 1915 по 1940.

На озброєнніРедагувати

  • Франція.png Франція
  • США.png США
  • Великобританія.png Великобританія
  • Фінляндія.png Фінляндія
  • Росія.png Росія

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі