FANDOM

Співробітники CSSI (скор. від Correctional Services of Solomon Islands, англ. Виправні установи Соломонових Островів) - охоронці виправних установ (в'язниць), розташованих на території Соломонових Островів. Раніше дана служба була відома як SIPS або Тюремна служба Соломонових Островів.

Відмінною рисою Соломонових островів є те, що у в'язницях злочинців не карають, а саме виправляють. Ув'язнені вміло поєднують робота і придбання нового життєвого досвіду. Охоронці CSSI  зобов'язані завжди спостерігати за ув'язненими.

До прибуття на острови RAMSI становище з в'язницями було вельми сумним: багато з них не працювали, деякі обслуговувалися по мінімуму, в багатьох катастрофічно падав стандарт дисципліни. Головна в'язниця в Хоніарі була визнана жорстко зубожіла і погано укомплектована. Провінційні в'язниці були визнані непридатними для використання.

Завдяки RAMSI і ООН виправні установи на Соломонових Островах були приведені під єдиний світовий стандарт і стали прикладом того, як бідній державі з високим рівнем злочинності можна перетворитися в цілком мирну держава. Завдяки RAMSI було побудовано ряд нових установ, через що на Соломонових Островах з'явилися нові вакансії - охоронців CSSI. Зокрема, будівництво виправної установи в Гізо, Західна провінція, почалося в грудні 2010 року. З 2009 року працює тюрма і в Аукі, провінція Малаїта. Вона може вміщати до 60 ув'язнених, у тому числі жінок та неповнолітніх правопорушників.

Позитивний результат за короткий термін дає і головне правило всіх в'язниць на Соломонових Острова : "Не покарання, а реабілітація" .

Уніформа та спорядженняРедагувати

Охоронці CSSI носять свою уніформу: зелено-оливкову сорочку з короткими рукавами і довгі штани того ж кольору. В якості головного убору охоронці носять зелений берет. Важливо зауважити, що охоронцем може стати як чоловік, так і жінка. Що стосується зброї, то його охоронці категорично не носять. Зброя, яку записано в Інфобокс - лише те, що найбільш ймовірно могли б використовувати дані воїни.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі