FANDOM

ARW (скор. Від Army Ranger Wing) — основний спецпідрозділ ірландської армії.

Історія створенняРедагувати

В кінці 1960-х-початку 1970-х років група ірландських військовослужбовців за програмою обміну досвідом прибула в США, де пройшла курс підготовки в школі рейнджерів. Після їхнього повернення, ірландський уряд прийняв рішення про формування власного спецпідрозділу, яке повинно було як виконувати функції армійського спецназу, так і боротися з тероризмом. Проте, з'явився цей спецпідрозділ тільки в 1980 році. Він вважається одним з найбільш ефективних серед армій країн другорядних держав; ірландські рейнджери активно брали участь в бойових операціях в країнах Африки (Ліберії і Чаді), Афганістані і східному Тиморі.

Завдання Редагувати

Рейнджери виконують такі основні завдання:

  • Ведення операцій в тилу противника; збір розвідувальної інформації, ведення диверсій, влаштування засідок, нальоти на особливо важливі об'єкти;
  • Охорона особливо важливих об'єктів і забезпечення безпеки VIP-персон;
  • Боротьба з тероризмом, звільнення заручників;
  • Розробка курсів підготовки для інших військ і випробування нових систем зброї;
  • Підготовка військовослужбовців деяких спеціальностей для армії і ВПС.

Підготовка Редагувати

Офіційна назва підрозділу - Sciathán Fiannóglach an Airm. Слово "Fiannóglach" дослівно означає "воїн-доброволець", що вказує на принцип комплектування підрозділу. Підготовка рейнджерів триває 27 тижнів (3 тижні відбору + 6 місяців тренувань). Перша фаза складається з тестів на фізичну силу і психологічну стійкість; після них залишається не більше 15% кандидатів. У неї входять наступні випробування:

  • Марш-кидок на 45 км з повною викладкою по пересіченій місцевості;
  • Крос по гірській місцевості;
  • Забіг на 10 км;
  • Плавання - поодинці і групами;
  • Випробування на фізичну силу;
  • Випробування на здатність працювати в замкнутому просторі.

Друга фаза підготовки - 6 місяців - мало відрізняється від курсу підготовки спецназу в інших країнах і включає в себе парашутну, альпіністську, водолазну, медичну підготовку, поводження зі зброєю, вибухову справу, радіосправу, рукопашний бій, курси виживання, екстремальне водіння, управління швидкохідних катерів, а також курс охорони особливо важливих персон і антитерористичну підготовку (є навіть ціле "містечко", призначене для відпрацювання прийомів міського бою і штурму будівель). Ті, хто успішно закінчили цей курс отримують зелені берети і "підкову".

Галерея Редагувати

Випадкова вікі