FANDOM

62 -й піхотний полк — французький піхотний полк, до складу якого набиралися переважно вихідці з німецьких земель.

Був створений в 1667 році як полк Фюрстенберг. У 1686 році був перейменований в полк Гредер. Через 30 років, в 1716 році, полк перейменували в полк Спарре, але вже в 1720 полк знову був перейменований, на цей раз в полк Сакс. У 1751 році полк перетворився на полк Бентхайм, але вже через 8 років, в 1759 році, був перейменований в полк Анхальт. Після цього полк перейменовували в полк Сальм - Сальм (1783 рік). Нарешті, в 1791 році полк прийняв "номерну" назва - 62 -й піхотний полк. У 1796 році полк був перейменований в шістдесят другу лінійну напівбригаду. З 1803 полк називався шістдесят другим лінійним піхотним полком. У 1815 році полк був розпущений, але вже в 1823 його відновили з колишньою назвою. У 1882 році назва полку змінилося на 62 -й піхотний полк. У 1923 році його знову розпустили, і так само саме знову відновили з колишньою назвою. У такому стані полк проіснував аж до 23 травня 1940 року, поки 62 -й піхотний полк не було остаточно розпущено.

УніформаРедагувати

Цікаво, що колірна гамма уніформи шістдесят другого піхотного полку була незмінною протягом майже трьох століть! Всі солдати шістдесят другого піхотного полку, починаючи з 1667 років, носили сині мундири з жовтими манжетами і підкладками. В якості головного убору воїни носили капелюх з широкими полями. Пізніше їй на зміну прийшов трикутний капелюх.

ГалереяРедагувати

Полк ФюрстенбергРедагувати

Полк ГредерРедагувати

62-й піхотний полк
Полк ФюрстенбергПолк ГредерПолк СпарреПолк СаксПолк БентхаймПолк АнхальтПолк Сальм-Сальм62-й піхотний полк62-я лінійна напівбригада62-й лінійний піхотний полк62-й піхотний полк

Випадкова вікі