FANDOM

45-й окремий гвардійський орденів Кутузова та Олександра Невського полк спеціального призначення ПДВ — спецпідрозділ ВПС Російської армії.

Історія створенняРедагувати

45-й окремий полк спеціального призначення ПДВ був сформований в лютому 1994 року на базі 218-их і 901-их окремих батальйонів спеціального призначення. До липня 1994 полк був повністю сформований і укомплектований. Наказом Командувача ПДВ в порядку історичної спадкоємності днем освіти 45-го полку вказано вважати день утворення 218-го батальйону - 25 липня 1992 року. 26 липня 1997 полку було вручено Бойовий прапор і грамота 5-го гвардійського повітряно-десантного стрілецького Мукачівського ордена Кутузова III ступеня полку, розформованого 27 червня 1945.

1 травня 1998 полк перейменований в 45-й окремий розвідувальний полк ПДВ. 901-й окремий батальйон спеціального призначення розформований навесні 1998 року, в 2001 році на його базі створено лінійний батальйон спеціального призначення у складі полку (званий за старою звичкою «901-м»).

У серпні 2008 року підрозділи полку брали участь в операції з примусу Грузії до миру.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі