FANDOM

1-ша кавалерійська дивізія — бронетанкова дивізія Армії США, що існує з 1921 року. Прізвисько - «Перший загін» (First Team). Є найбільшою дивізією Армії США.

Історія створенняРедагувати

Дивізія була створена у вересні 1921 року. Для Армії США період між Першою і Другою світовими війнами був часом занепаду, що відбилося і на новій дивізії. Передбачалося, що вона буде проводити навчання щорічно, проте після перших навчань 1923 наступні відбулися тільки в 1927 році. У подальшому дивізія кілька разів змінювала структуру в рамках проводилися експериментів з пошуку оптимальної кількості та чисельності підрозділів.

28 лютого 1943 позбулося коней останнє кінний підрозділ дивізії. Формально зберігаючи назву кавалерійської, дивізія тепер була легкою піхотною. У середині року вона була перекинута до Австралії для підготовки до участі в Тихоокеанської кампанії. 29 лютого 1944 1 - я кавалерійська дивізія пройшла «бойове хрещення» - її підрозділи висадилися на островах Адміралтейства (Нова Гвінея ). Бої тут закінчилися в травні. З 20 жовтня дивізія висадилася на острові Лейте , почавши звільнення Філіппін. Аж до кінця війни вона брала участь в боях на Лейте і Лусоне. Після завершення бойових дій 1-ша кавалерійська дивізія була відправлена до Японії для несення окупаційної служби. 8 вересня 1945 вона стала першою американської дивізією , що вступила в Токіо.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі