FANDOM

Хетська армія — армія Давнього Хетського царства. Із зображень в єгипетських храмах і хетських барельєфів можна отримати уявлення про військову справу в хеттів: була піхота, колісниці (по три воїни в кожній: візник, щитоносець і стрілець) і кіннота. Вісь коліс розташовується не ззаду як у єгипетських, а посередині воза. Це давало можливість розмістити в ній не 2-х як у єгиптян, а 3-х чоловік. Зброя  невеликий трикутний лук, слабкий чотирикутний або овальний плетений щит, схожий на зображуваний в класичному мистецтві у понтійських амазонок; фаланга була озброєна кинджалами-мечами; останні мали не сирійську, а кілікійської форму  ту ж, яка зображується єгиптянами у морських народів заходу. Крім того, були й довгі списи. Одягнені були воїни в фартухи єгипетського покрою, офіцери  в довгу сукню; царі носили ассирійський наряд. Характерні довгі костюми приватних осіб і головні убори  у чоловіків гострокінцеві, у жінок  циліндричні. Характерне і взуття  здебільшого чоботи з загнутими догори носками. 

Окремі вчені припускають, що хетти першими почали застосовувати біологічну зброю, проте ця точка зору, очевидно, не є загальноприйнятою.

Випадкова вікі