FANDOM

Таїтянська гвардія — особиста охорона таїтянського короля.

ІсторіяРедагувати

Російські мундириРедагувати

Ескадра адмірала Лазарева виявилася біля острова Таїті в 1820 році, коли російські кораблі здійснювали плавання в південні моря. Адмірал зійшов на берег острова і був прийнятий тамтешнім королем Помаре. Відносини встановилися дружні. Король щиро був радий приймати російських моряків у себе, пригощав і розважав офіцерів Лазаревської ескадри. І одного разу ненароком поскаржився, що він не може мати настільки блискуче військо, яке мав російський цар. Помари відчайдушно заздрив мундирам російських моряків. Він бажав, щоб і його гвардійці були одягнені в мундири європейського зразку. Витрати на цю справу могли бути невеликі - таїтянська гвардія складалася всього лише з двох десятків охоронців короля. Адмірал Лазарев записав на пам'ять прохання короля.

Через два роки російська ескадра знову опинилася біля берегів Таїті. Адмірал мав на борту свого флагмана "Крейсер" запас лейб-гусарських мундирів для таїтянців. Мундири, термін яких вже вийшов були куплені в Лейб-Гвардії гусарського полку задешево. Комплект складався з доломан і чакчіри, розшитих шнурами. Ментиків Лазарєв не привіз. Речі дуже сподобалися ласими до яскравих кольорів таїтянцям. Король Помари міг би бути в захваті, але він помер від отруєння алкоголем за пару років до другої появи росіян. Очевидці, що були у складі екіпажів російської ескадри, згадували, що гвардійці нового короля Таїті гордо походжали по острову в гусарських мундирах. Вони навіть спати лягали на перших порах, не роздягаючись. Мундирів гвардійці не знімали навіть, незважаючи на спеку.

Випадкова вікі