FANDOM

Такеда Кацуері — самурайський полководець середньовічної Японії періоду Сенгоку.

БіографіяРедагувати

Син Такеди Сінгена. 20-й голова роду Такеда і правитель провінції Каї (суч. префектура Яманасі).

Кацуйорі став фактичним спадкоємцем роду Такеда після смерті Такеди Есинобу, свого старшого брата. Його батько, Такеда Сінген, не хотів бачити Кацуйорі наступним главою роду і призначив Такеда Нобукац , власного онука, майбутнім керівником. Однак Кацуйорі зосередив всі важелі влади в своїх руках, виконуючи функції регента при Нобукацу.

Після смерті Сінгена, Кацуйорі продовжив завойовницьку політику батька. У 1574 році він захопив важкодоступний замок Такатендзін, а в 1575 році вторгся вглиб території провінції Мікава, центральних володінь Токугави Іеясу. Однак агресивна політика Кацуйорі зазнала краху в битві при Нагасіно, в якій війська роду Такеда були вщент розбиті союзними силами Токугави і Оди Нобунагі . У 1582 році ці союзники напали на володіння Кацуйорі і знищили його військо, яке залишилося. Загнаний у глухий кут, голова роду Такеда і члени його сім'ї зробили сеппуку.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі