FANDOM

Сапотекські жерці — особливий стан у сапотекському суспільстві. Жерці, поряд з іншими воїнами, відважно билися на полі бою в якості капітанів. Жерці дуже високо цінувалися в сапотекському суспільстві, саме вони визначали коли і з ким варто починати війну.

Сапотекські жерці часто одягали на себе тлавістлі з цілісної людської в'яленої шкіри. Вони здирали шкіру у живої людини під час бою, після чого в'ялили її і створювали собі костюм. З в'яленої шкіри жерці робили собі і маску, прорізаючи в шматку шкіри отвори для очей, носа і рота. Також сапотеки носили за спиною прапор, створене з дерев'яних прутів, бавовни, шкіри і пір'я. До тулубу воно кріпилося за допомогою шкіряних ременів. Варто відзначити маленький щит, закріплений до зап'ястя капітана. Головний убір складається з жовтої перуки, червоної налобной пов'язки з рельєфними зображеннями черепків і прикраси у вигляді пір'я орла і птиці кетцаль.

Жерці нерідко використовували в якості зброї дерев'яну палицю - прапор. В якості взуття жерці використовували кактлі - ацтекські сандалі, які робилися з волокон агави або зі шкіри так, що закривали п'яту, кріпилися до ноги зав'язками і мали каблуки.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі