FANDOM

Сапотекські воєначальники — елітний військовий клас сапотеків.

Сапотекські воєначальники командували сапотекськими загонами, арміями та іншими військовими утвореннями. Це були найелітніші та найпрофесійніші воїни в Монте-Альбані. Вони кардинально відрізнялися від рядових воїнів, і не тільки умінням та досвідом, а й уніформою. Воєначальники зазвичай носили тлавістлі червоних і жовтих кольорів (нерідко з в'яленої людської шкіри), настегнові і налобні пов'язки в червоно-білу смужку. Кінець тканини від налобної пов'язки міг звисати до пояса. Також на голові капітани носили характерну дерев'яну корону з загостреними дерев'яними конструкціями. Наприклад, у воїна зліва на голові корона Саачіли. Лиця воєначальники оздоблювали в червоні і жовті кольори, створюючи нехитрі орнаменти: плями навколо очей або рота. Обов'язковим для капітанів вважалося носити прикраси: сережки, носову вставку, намисто з аденофор та інше. В якості взуття воєначальники використовували кактлі - ацтекські сандалі, які робилися з волокон агави або зі шкіри так, що закривали п'яту, кріпилися до ноги зав'язками і мали каблуки.

Сапотеки були дуже хитрими і лукавими, тому капітани, під час планування битви, могли наплювати на якісь моральні та етичні принципи, і, наприклад, без зайвих сумнівів напасти на народ, з яким напередодні уклали мирний договір.

Як і інша Мезоамериканська знать, сапотекські капітани любили використовувати кусі цитни (списометалку). Для неї вони завжди мали в руці близько 3-4 дротиків. Що б було зручно тримати їх в руці, щит, без якого в бою ніяк, був маленького діаметру і кріпився до зап'ястя .

Також капітанами сапотеків ставали жерці.

ГелереяРедагувати

Випадкова вікі