FANDOM

Рейтарський обладунок
Рейтарський обладунок.jpg
Виробник: Німецькі збройники
Тип захисту: Тулуб
Матеріал: Метал
Час використання: XVI - XVII ст.
Батьківщина: Німеччина.png Німеччина
Область використання: Європа
Користувачі: Чорні рейтари
Рейтарський обладунок — німецький обладунок.

За своєю конструкцією був ідентичний обладункам небагатих кірасирів або перебуваючих на "подвійному" жалуванні ландскнехтів. Яких-небудь особливих конструкцій обладунків "для ландскнехтів", "для кірасирів", "для рейтарів" і так далі не існувало. У військах Центральної Європи XVI - початку XVII століть існував лише повний лицарський обладунок, який носили в той час лише вища аристократія і жандарми французького короля, і неповний обладунок, що використовувався всіма іншими, включаючи рейтарів. Спорядження купувалося найманцями за свій рахунок, в результаті чого різниця між кірасирськими і ландскнехтськими обладунками часто визначалася лише тим, хто які предмети озброєння міг купити. Наприклад, якщо звичайний ландскнехт часто обмежувався відкритим шоломом і кірасою з наплічниками і настегниками, то кірасир (як правило, був дворянином) міг собі дозволити придбати закритий шолом зі забралом, подвійну кірасу, повний захист рук, довгі настегники з наколінниками і пару міцних чобіт, посилених сталевими пластинами, - що й становило відмінність між типовими ландскнехтським і кірасирським обладунками. Подібність між ландскнехтським і кірасирським обладунками з'являлася, якщо дворянин був збіднілий, а ландскнехт - на "подвійному" жалуванні. Рейтари були більш забезпеченими в порівнянні з піхотинцями, але так як їх основна зброя - колісцеві пістолети - коштували дуже дорого, їм доводилося економити на обладунках. На відміну від кірасирів, для рейтарів було краще мати хороші дорогі пістолети і недорогий обладунок.

Випадкова вікі