FANDOM

Підривник (англ. Demoman) — клас гравця у грі Team Fortress 2.

Вічно п'яний шотландський фахівець з вибухівки, підривник є одним з найважливіших членів команди. Незважаючи на те, що його зброя неефективна на дальніх дистанціях, підривник досить небезпечний і може вийти переможцем практично з будь-якої ситуації. Він є істинним майстром по роботі з вибухівкою, чудово розправляється з ворогами на середній і ближній дистанціях. Озброєний гранатометом і липучкометом, підривник використовує свої навички та єдине око, щоб відправляти супротивників прямо на небеса, частіше частинами. Якщо ж ворог зуміє підібратися впритул, він з подивом виявить, що підривник дуже непоганий і в ближньому бою — адже йому доступний широкий вибір відповідної зброї.

Відрізняється від інших класів обширним вибором зброї для ближнього бою, яким колись озброювались лицарі — щити, мечі, сокири тощо. У грі навіть наявний окремий міні-режим «Середньовіччя», де дії основної мапи відбуваються в замку ДеҐрутів — предків Підривника.

БіографіяРедагувати

Люта вдача, непереборна тяга до вибухових речовин і божевільний план знищення Нессі коштував шестирічному Підривнику обох прийомних батьків. Пізніше, в школі-інтернаті, недалеко від Аллапула в шотландських високогір'ях, його вивчення підривної справи переросло в параною, і закінчилося сумно. Але ж нрав і кількість цілих очей не показник, чи не так?

До слова про його майстерність з вибуховими речовинами. Справжні батьки підривника пояснювали йому, що вони повинні відмовитися від нього, поки його навички не проявляться жорстоким, безжальним шляхом, за традицією Гірських Підривників. Його дитинство на цьому закінчилося, але тренування тільки починалось.

Знайомтесь, ПідривникРедагувати

Meet the Demoman01:46

Meet the Demoman

ГалереяРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

Merch RED Sticky Plush.png
  • Компанією-розробником гри було створено іграшки у вигляді бомб-липучок Підривника. Їх можна придбати за $15.

ВиноскиРедагувати

  1. На вибір гравця.

Випадкова вікі