FANDOM

Плакат до 150-річчя створення Копусу Псі.jpg

Плакат до 150-річчя створення Копусу Псі

Псі-корпус (англ. Psi Corps.) - У всесвіті науково-фантастичного серіалу "Вавилон-5" - організація, створена Земним Альянсом для контролю над телепатами. Телепату, який виявив свій дар, пропонувався вибір між вступом у Корпус, або переміщенням у спеціальний табір або довічний прийомом спеціальних препаратів, що пригнічують телепатичні здібності. Ці препарати дають депресивний ефект, що послужило причиною самогубства матері Сьюзен Іванової.

Емблемою Псі-корпусу є буква грецького алфавіту Ψ, усі, хто входить до складу Корпусу зобов'язані носити знак з його емблемою.

Цілі та діяльністьРедагувати

Походження та рання історія Псі-корпусу висвітлені в книжковій серії Грегорі Кейеса. Після визнання журналом Американської медичної асоціації існування телепатичних здібностей у деяких людей пішов період паніки і гонінь на телепатів. Псі-корпус був заснований Земним Альянсом з метою захистити телепатів від переслідування, а також для їх реєстрації та контролю.

У Тептауне, штаб-квартирі Псі-корпусу, розташовані школи, де молоді телепати і телекінетикі можуть розвивати свої таланти, не побоюючись переслідування.

Втім, багато телепатів зазнають жорстокого поводження. Телепатів, які не бажають вступати в Корпус, відправляють у табори. В рамках євгенічній програми Корпусу багатьох телепатів змушують вступати в шлюб, позбавляючи права вибору чоловіка, а деяких жінок запліднюють проти їхньої волі. Це робиться з метою виведення більш сильних телепатів. Через жорсткість політики Корпусу багато телепатів воліють тікати якнайдалі від Корпусу.

Псі-нагляд і опозиція КорпусуРедагувати

Псі-наглядРедагувати

Псі-нагляд - напіввійськова організація, що контролює, щоб втілювалися в життя закони, що відносяться до телепатії. Співробітниками Псі-нагляду можуть стати тільки дуже сильні телепати рівня П12. У своїй діяльності вони поєднують в собі функції суддів і катів. Це особливо яскраво проявляється, коли в справу вплутані звичайні люди. Скажімо, людина, яка убила співробітника Псі-нагляду, була просто викинута з корабля в гіперпростір. Незважаючи на те, що співробітники Псі-нагляду декларують своєю метою повернути телепатів-втікачів в лоно Псі-корпусу, насправді вони воліють вбивати їх, ніж захоплювати.

Головний лікар "Вавилону-5" Стівен Франклін брав участь у створенні підпільного каналу втечі для телепатів. Під час Війни Тіней телепати-втікачі надали велику допомогу військовим "Вавилона-5". Згодом, президент міжзоряного Альянсу Джон Шерідан дозволив їм заснувати невелику колонію на станції, але, після кривавого конфлікту, яким закінчилася спроба Псі-нагляду повернути втікачів на Землю і смерті Байрона, їхнього ватажка, колоністи були змушені покинути станцію.

Історія «псіонічної спостережної комісії»Редагувати

Літа Александер почала хрестовий похід проти Псі-корпусу, що призвело до Війни телепатів. Телепати-втікачі і не-телепати виступили проти Псі-корпусу і здобули перемогу. Натомість була створена псіонічна спостережна комісія.

Притягнення до суду військових злочинцівРедагувати

Після війни одним з напрямків діяльності нової організації було притягнення до відповідальності членів Псі-корпусу, обвинувачених у військових злочинах, таких як Альфред Бестер. Він був заарештований і засуджений до довічного ув'язнення і фармакологічному придушення телепатичних здібностей.

Політика щодо телепатів змінилася, було засновано багато нових шкіл для їх навчання, їм були дані більш широкі права, в тому числі право вибирати рід діяльності.

Випадкова вікі