FANDOM

Ново Гебридських лук — лук, використовуваний на Нових Гебридах, сучасне Вануату. Лук має досить примітивну будову, але відрізняється великою довжиною - він досягає 2-х метрів. Стріли (завдовжки в 120 - 140 см), що використовуються з цим луком, зазвичай змащують отрутою. Наконечники стріл створювалися з деревини, очерету, кісток і зубів. У Нових Гебридах очеретяні стріли змащують трупною отрутою (біогенні аміни) і соком молочаю. Втім, ці отрути не смертоносні, і можуть лише послабити противника. Що б отрута подіяла на людину, в нього потрібно всадити не одну стрілу. Іноді тятиву на Нових Гебридах натягують за допомогою спеціальної дерев'яної руки шириною в 12 см. Ця дерев'яна рука представляє з себе щось на зразок обладунку: вона одягається на зап'ясті, подібно обручу, і захищає руку від віддачі тятиви. 

Лук зазвичай створюється з тропічних листяних дерев і забарвлювався в чорний або коричневий колір. Тятива - це 3-4 сплетених разом шнурів з волокон гібіскуса. Лук має напівкруглий (плоско-опуклий) перетин і звужується до обох кінців. На кінцях лука є своєрідні гнізда, призначені для кріплення тятиви. Не рідкість і S-подібні луки з плоско-опуклим перетином. 

Лук використовується більшою мірою для полювання, ніж для війни.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі