FANDOM

Монахи Шаолінь — буддиські монахи-воїни з легендарного монастиря Шаолінь.

ІсторіяРедагувати

Попередники сучасних ченців Шаоліньського монастиря були ченцями-воїнами. Під час правління династії Тан, тринадцять ченців Шаолінь врятували життя імператору Лі Шимін (598-649рр. н. е.). На знак своєї вдячності, імператор жалував ченцям великі привілеї. 

Пізніше, за часів правління династії Сун, Імператор Тайцзу (який очолив династію Сун з 960 до 976 р.) відвідав Шаолінь, після чого направив своїх воїнів в монастир для вивчення Шаоліньского Кунг-фу. 

У часи династії Юань, Наставник Храму - Фуюй був призначений Великим Наставником королівського двору. У цей період Фуюй вніс величезний внесок у розвиток шаоліньського кунг-фу. 

У часи династії Мін засвідчено найбільше число ченців-воїнів проживають у Монастирі. Так, в цей період в храмі проживало одночасно понад тисячу ченців. Більш, ніж 500 з них були удостоєні честі чинити опір японським піратам. 

При Цинь, королівський двір підозрював храм у змові і стремлнеіі відновити правління династії Мін. У цей період, всі бойові практики в монастирі потрапили під заборону, що призвело до тривалого застою в розвитку Кунг-фу. Однак, мистецтво вдалося зберегти, завдяки деяким ченцям, які практикували своє мистецтво в таємниці. 
D9a2bb6ffc00a127979b51a3f1ca0afe.jpg

В епоху становлення Китаю республікою, відбувається відродження шаоліньського кунг-фу. Під час відвідування Шаолиньского монастиря, президен Чіань Кай-шек був вражений виступом ченців. 

У 1987, з метою збереження і розвитку культури шаоліньського ушу, Наставник Ші Юнсін сформував команду ушу монастиря Шаолінь. У 1989 команда була перейменована в школу ченців шаоліньського кунг-фу. Школа шаоліньського кунг-фу будує своє навчання за прикладом історичного зразка ченців-воїнів Стародавнього Шаоліня, однак, сьогодні кунг-фу розуміється, як культурна спадщину й метою його викладання стає збереження і поширення традиційної культури, Кун-фу (справжньої культури Чань і Шаолінь).

В даний час Шаолінь є сховищем стародавніх знань і китайської культури. Сьогодні вихованці школи Кун-фу Шаоліня виїжджають в європейські, азіатські та американські країни, де демонструють справжній дух шаоліньського Кунг-фу.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі