FANDOM

Мері Рід (англ. Mary Read) — жінка-пірат.

БіографіяРедагувати

Мері Рід була родом з Лондона. Перший чоловік матері Мері Рід був моряком, тому довго на суші не сидів, пішов у море, де і згинув в невідомих краях. Від нього жінка народила сина, який втім, прожив не довго. Але ось вона вагітна вдруге, а оскільки вона не хотіла псувати свою репутацію, вирішила втекти в глушину, в село, де і прожила чотири роки.

Коли засоби для існування закінчилися, мати Мері вирішила повернутися до свекрухи, здогадуючись, що вона допоможе. А щоб не вдаватися в довгі пояснення з приводу народженої дівчинки, мати переодягнула її хлопчиком і видавала за померлого вже в той час сина. Бабуся з великим задоволенням видавала невеликі гроші на існування. Мати Мері продовжувала виховувати її як хлопчика, попутно пояснивши дівчинці секрет її переодягання.

Мэри-Рид.jpg

Мері рід оголює груди перед піратом, показуючи тим, що вона жінка.

Але через якийсь час бабуся помирає, і Мері з матір'ю виявляються на краю злиднів. Тому у 15 років Мері виїхала до Фландрії, де (все так само переодягнена в чоловіка, під ім'ям Марк) була зарахована в піхотний полк на посаді кадета; і хоча скрізь демонструвала відчайдушну сміливість у боях, вона все-таки ніяк не змогла домогтися просування по службі. Тоді вона розпрощалася з піхотою і пішла служити в кавалерію, де провела кілька таких блискучих операцій, що заслужила повагу з боку всіх офіцерів.

В цей час вона закохується в молодого кавалериста, а після того як секрет її розкритий, він одружується з нею. У сімейному житті у них все складається вдало. Після одруження вони залишають службу і відкривають таверну Три підкови. Розквартирований гарнізон забезпечує їм постійних клієнтів. Але так триває недовго. Чоловік Мері вмирає, а розквартирований полк переміщують в інше місце. Мері залишається без постійного заробітку і підтримки. Мері знову влаштовується в піхотний полк, але оскільки військових дій немає, Мері влаштовується на голландський корабель, що відправляється в Вест-Індію.

Голландське судно захоплюють англійські пірати, а оскільки Мері була англійкою, вона переходить до піратів. Королівська амністія дозволяє їй повернуться до мирного життя, але коли гроші закінчилися, вона знову шукає можливості заробити в піратських походах. Вудс Роджерс оголосив, що споряджає судно проти іспанців і Мері відправляється в чергове плавання. Коли судно вийшло в море, команда збунтувалася і змістила капітана, а сама повернулася до споконвічного ремесла.

PRJTFv qHo - копия (4).jpg

Мері Рід вбиває іншого пірата на дуелі.

У цей час, шлюп "Провидіння", взяли Джон Рекхем і його команда. У Мері закохується дружина Рекхема Енн Бонні. Але після того як Мері пояснює, що вона дівчина вони стають подругами. Під час тривалого плавання Мері закохується в одного з моряків, вимушеного плавати з піратами. Вона рятує йому життя, коли викликає на поєдинок пірата, який образив її коханого. Молодий чоловік їй дуже вдячний і незабаром вони вінчаються по морським законам.

У жовтні 1720 року Мері, Енн і Рекхем були захоплені губернатором Ямайки Лоуса. Під час суду Енн і Мері заявляють, що вони вагітні, тому суд відстрочив винесення вироку. Але під час очікування суду у в'язниці Мері захворює лихоманкою і вмирає.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі