FANDOM

Ландскнехтський обладунок
Ландскнехтський обладунок.jpg
Обладунок, носився як ландскнехтами на "подвійному" жалувані, так і небагатими кірасирами.
Виробник: Німецькі збройники
Тип захисту: Тулуб
Матеріал: Метал
Час використання: XV - XVII ст.
Батьківщина: Німеччина.png Німеччина (Священна Римська Імперія)
Область використання: Європа
Користувачі: Ландскнехти
Ландскнехтський обладунок — неповний обладунок, який носився ландскнехтами, комплектація і ціна обладунку залежала від звання і платні ландскнехта. Типовий обладунок ландскнехта складався з кіраси з намистом і настегниками, які представляли собою єдиний захист для ніг. Часто складовою частиною обладунків були панцерні наручі спрощеної конструкції. До намиста прикріплялися наплічники, які доходили до ліктя. Голову ландскнехта захищав шолом-бургиньот, дещо пізніше (в середині XVI ст.) З'явився моріон. Стрілки часто використовували спеціальний шолом-кабассет. До XVII в. обладунки у вигляді спрощених кірас і шоломів використовувалися лише пікінерами, що стоять в перших лініях банди і бійцями, озброєними дворучними мечами, завданням яких було прорив ворожого ладу.

Цей обладунок веде походження від "трьохчвертнихі" обладунків, які отримували поширення в кінноті кінця XV- початку XVI століть. Крім наведених на малюнку частин, доповнювався повними настегниками, але не мав захисту ніг нижче колін.

Випадкова вікі