FANDOM

Кочиз — відомий представник індіанського племені апачі. Він був видатною людиною, 6 футів зросту, широкоплечий, із зовнішністю військового лідера і мудреця.

Він ніколи не зустрічав людини, рівної собі, і так само, як Скажений Кінь, ніколи не фотографувався. Що цікаво, що й поховали обох в таємних місцях на їх батьківщині. Кочиз, розгніваний вбивством свого родича Мангаса Колорадас, вступив на стежку війни. Опорний пункт Кочіза знаходився в каньйоні Дракона, який був його неприступною фортецею багато років. Кочиз зрештою підписав Мирну Угода Зламаної Стріли в примітному місці - Council Rock (Гора Ради). Його син Найче повідомив про підписання договору підняттям білого прапора на вершині Пагоба Довіри (Treaty Hill).

Кочіз помер в 1874 своєю смертю. Його тіло одягли в його кращі військові регалії, завдали військову забарвлення і прикрасили голову пір'ям. Потім тіло загорнули в дорогу червону ковдру і посадили на його коня. Коня повели далеко в Драконовий каньйон, там його вбили і спустили в глибоку ущелину разом з рушницею і іншою зброєю Кочиза. Потім на мотузках у розколину спустили і тіло Кочиза. Це місце досі нікому не відомо.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі