FANDOM

Кинджал Фейрберна і Сайкса або F-S — кинджал, що був на озброєнні британських спецпідрозділів у роки Другої Світової війни

Ця зброя була створена двома колишніми офіцерами поліції Вільямом Фейрберном і Еріком Сайксом на основі ножів, що використовувалися злочинними угрупованнями Шанхая. Це був досить легкий кинджал, призначений виключно для ведення ближнього бою. Довгий і вузький клинок дозволяв легко досягати життєво важливих органів противника, проходити між ребер, пробиваючи навіть товсте обмундирування. Завдяки своїй високій ефективності в бою "F-S" користувався величезною популярністю у британських спецпідрозділів, а також послужив основою для великої кількості бойових ножів союзників. Деяка частина цих кинджалів потрапила по ленд-лізу в СРСР. До недоліків кинджала Фейрберна і Сайкса відносять непридатність до використання в побутових цілях і не занадто зручну веретенообразну рукоятку. 

Після війни кинджал "F-S" залишився на озброєнні спецпідрозділів Великобританії; незважаючи на появу більш сучасних конструкцій холодної зброї, він не втратив своїх позицій і користується високою популярністю в цьому середовищі. Також цей кинджал застосовується в країнах Співдружності.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі