FANDOM

Артем Заіка.jpeg

Заіка Артем Миколайович (14.08.1978 року, м. Ізюм Харківської області, Україна)- український політик, керівник націоналістичного підпілля Луганщини, волонтер, визначний діяч українського націоналістичного руху на сході України.

Політична діяльність Редагувати

Заіка Артем.jpg

Член ВО "Свобода" з 2009 року, на парламентських виборах 2012 року кандидат в депутати по 108 округу (м. Хрустальне) на Луганщині. В грудні 2012 очолює Луганську обласну організацію ВО "Свобода", стає помічником депутата Ігоря Швайки. З 2012 року завдяки А. Заіці починається динамічний розвиток націоналістичного руху на Луганщині. В липні 2013 року в с. Можняківка Новопсковського району на Луганщині відбувається перший патріотичний наметовий табір "Гайдамацький шлях". В 2014 з початку Революції Гідності, Артем Заіка стає одним з лідерів луганського Майдану, нагороджений золотим значком партії. З ініціативи і за участі А. Заіки в Луганську та області було проведено близько 150 акцій протесту під час Революції Гідності.

Участь в російсько-українській війні Редагувати

А. Заіка на блок пості

29 квітня 2014 року на А. Заіку було скоєно напад з боку російських бойовиків при штурмі обласної прокуратури Луганська. З травня 2014 року А. Заіка, з числа свободівців та активістів Майдану організовує рух опору - націоналістичне підпілля Луганщини. Паралельно цьому з червня 2014 року під керівництвом Заіки було організовано волонтерську допомогу армії на Луганщині, згодом у 2015 році Артем Заіка очолив ГО "Волонтерський Легіон Свободи" - одну з найбільших волонтерських організацій в Україні.

Випадкова вікі