FANDOM

Ернан Кортес — іспанський конкістадор, який завоював Мексику і знищив державність ацтеків. Пізніше отримав титул Маркіза долини Оахака і став генерал-губернатором Мексики.

БіографіяРедагувати

Кортес народився в сім'ї бідного іспанського дворянина, в 19 років вирушив до Америки, де отримав вплив під заступництвом знаменитого конкістадора Дієго Веласкеса. Авантюрист і природжений лідер, Кортес збирав загін для завоювання Мексики. У 1519 році він з 16 лицарями, 500 піхотинцями і 16000 союзних індіанців ташкаланців увійшов до столиці Мексики і полонив Монтесуму II. Жадібність іспанців порушила ненависть ацтеків, і ті вигнали загін Кортеса зі столиці. Іспанці, які зазнали важких втрат, назвали цю подія "Ніч сліз". У відповідь Кортес наказав убити Монетесуму.

Отримавши підкріплення Кортес знову взяв Теночтітлан, а за ним і всі інші міста-держави ацтеків. Ставши правителем Мексики, Кортес жорстоко розправився з індіанцями і незадоволеними його тиранією співвітчизниками. Серед його нових ворогів і старий друг Веласкес. Невдоволення Кортесом досягло іспанії і в 1528 році його викликали до двору Карла V. Кортес виправдався і повернувся до Мексики кавалером рицарського ордена Сантьяго.

Але влада конкістадора похитнулася, він нажив собі багато ворогів, і в 1541 році був викликаний до Іспанії на суд. Крізь натовп він кинувся до карети короля і сказав йому: "Я людина, що подарувала Вашій Величності більше країн, ніж Ваші предки залишили Вам міст!". Король змилостивився і відправив Кортеса в Алжир. Похід закінчився невдачею, Кортес загруз у боргах, захворів на дизентерію і помер.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі