FANDOM

Давид — другий цар Ізраїлю, є образом ідеального володаря, з роду якого (по чоловічій лінії), відповідно до єврейського переказу, вийде Месія, що вже здійснилося, згідно християнської Біблії, де детально описано походження Месії - Ісуса Христа від царя Давида.

Він був рижий, гарний, рум'яний, сильний, красномовний і добре грав на лірах. Будучи пастухом (він пас овець свого батька), Давид показав себе людиною надійною і сміливою, перемагаючи лева і ведмедя, захищав своїх овець.

Тому Бог, відкинувши царя Саула (Шаула) за непокірність, послав пророка Самуїла  (Шмуеля) помазати Давида в присутності його батька і братів як майбутнього царя. З помазанням на Давида зійшов Дух Божий і спочивав на ньому.

Покликаний до царя Саула, Давид грою на кінноре відганяв злого духа, що мучило царя за його відступництво. Після того як Давид, що прийшов в ізраїльське військо відвідати своїх братів, прийняв виклик велетня - філистимлянина Голіафа і убив його пращею, забезпечивши тим самим перемогу ізраїльтянам, Саул остаточно взяв його до двору (1Цар.16: 14 - 18:2).

Як придворний і воїн, Давид завоював дружбу царського сина Іонафана (Іонатана), а його відвага і успіхи в боротьбі з філистимлянами почали затьмарювати в очах народу славу самого Саула. Це викликало заздрість і ревнощі царя, так що «з того дня й далі Саул підозріло дивився на Давида». З часом підозри зміцнилися і Саул двічі намагався вбити Давида. Коли це йому не вдалося, Саул став діяти більш обережно. Він піддав Давида небезпеці під час війни з філистимлянами - використовуючи почуття своєї дочки Мелхоли (Міхаль) до юного вождя, він змусив Давида ризикувати життям, але той проявив себе людиною хороброю і мужньою.

Тепер Саул вже не приховував своєї ворожнечі. Випадок з списом, який цар метнув в Давида, і загроза потрапити до в'язниці, від якої його вберегла тільки дружина Мелхола, змусили Давида бігти до Самуїла до Рами. При останній зустрічі Іонафан підтвердив Давиду, що примирення з Саулом більше неможливе.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі