FANDOM

Голіаф — величезний філистімлянський воїн в Старому Завіті. Молодий Давид, майбутній цар Юдеї та Ізраїлю, перемагає Голіафа в поєдинку з допомогою пращі, а потім відрубує його голову. Перемогою Давида над Голіафом почався наступ ізраїльських і юдейських військ, які вигнали зі своєї землі філистимлян.

За іншою версією, Голіафа Елханан, син Ягаре - Оргіма Вифлеємського.

Голіаф був надзвичайно сильним воїном величезного зростання, уродженцем міста Гату. Зростанням Голіаф був 6 ліктів з п'яддю або 2 метри 89 сантиметрів (1 лікоть=42,5 см, 1 п'ядь=22,2 см). Філистимський велетень був одягнений у панцер броню вагою приблизно 57 кілограмів (5000 шеклів міді, 1 сикль = 11,4 г) і мідні наколінники, на голові його був мідний шолом, в руках мідний щит. Голіаф ніс важкий спис, один тільки наконечник якого був вагою 600 шеклів заліза (6,84 кг), і великий меч.

У Давида ж взагалі не було обладунків, а єдиним його зброєю була праща. Філистимський велетень порахував для себе образою те, що битися з ним вийшов юнак, зовсім ще хлопчик. Голіаф і Давид були обрані своїми одноплемінниками для єдиноборства, яке мало вирішити результат битви: переміг в поєдинку — завойовував перемогу своїй стороні. Всім, хто спостерігав за подіями, здавалося, що результат поєдинку вирішений наперед, але не завжди результат битви визначає фізична сила. Подробиці єдиноборства Голіафа з Давидом, що відбувався в долині дуба між Сохо та Азека на південному заході від Єрусалиму, описані в Біблії, в 17 -й главі 1 -й книги Царств. Є версія, що у Голіафа була якась гормональна пухлина мозку, що дозволило Давиду легко перемогти його.

Меч Голіафа, збережений Давидом, зберігався спочатку в Нові, а потім перенесений ним в Єрусалим.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі