FANDOM

Герардеска Манутіус — найбільша дівчина-гладіатор тих часів, а, можливо, і найпрекрасніша за всі часи, вбивця-амазонка, яка зарізала на арені більше 200 суперників обох статей, поки її саму не вбили.

Герардеска, полум'яна красуня з чорними, як смола волоссям і ідеально пропорційним торсом, радувала кожного вболівальника в Римі. Вона потрапила на арену за рік до своєї загибелі, відразу, ставши знаменитістю. Двадцятивосьмирічна побіжна рабиня, вона була серед 90 тисяч рабів, що об'єдналися під командуванням прославленого Спартака, гладіатори, який збунтувався, що втік зі школи в Капу і ховався на горі Везувій. Будучи повією в повстанській армії Спартака, вона перебувала в його загонах, коли вони рухалися до Альп, і потім, коли вони намагалися грабувати багатства Вічного міста.

Герардеска брала уроки боротьби з мечем і швидко стала досвідченою єдиноборкою і рукопашним бійцем. У лютій битві при Луканії в 71 р. н.е., в якій Спартак був убитий, Герардеска була захоплена в полон Марком Люцином Крассом, який наказав розіп'яти її разом з 6000 швидкими рабами. Але пізніше генерал Красс змінив своє рішення щодо чарівної бронзовошкірої Герардеска в той самий момент, коли вона була вже прикута до хреста близько Аппиевой дороги. Він провів з нею ніч у своєму наметі. На другий день він послав її в Капую для навчання гладіаторські мистецтву з надією на те, що одного разу вона змогла б здобути свободу.

У Герардески не було труднощів з освоєнням основ гладіаторських боїв; протягом декількох тижнів їй організували перший бій, що супроводжувався ажіотажем.

За якихось п'ять хвилин битви вона вбила свого суперника, м'язистого, татуйованого Трасіана з північної Греції. Кровожерна і простацька публіка вражена від блиску двох сильних тіл, оголених до пояса і рухаються під спекотним сонцем. Бій тривав не дуже довго, і вітальний грім потряс амфітеатри, коли кривий ятаган на кілька дюймів увійшов в пах Трасіана. Герардеска зловила його спритним обманним прийомом. Але, як це трапляється з усіма кривавими майстрами, що виходять на арену, вона була приречена на смерть. Протягом 11-ти місяців Герардеска знищувала всіх своїх супротивників, включаючи кращих у цій справі бійців-чоловіків, а вбита вона була в сутичці з двома карликами.

Під час бою один з карликів зайшов дівчині за спину і встромив свій тризуб прямо їй в нирки. Вона пішла як благородна дама, а чоловіки в пурпурних тогах криками виражали радість за нещасних карликів. Хоча вона була загальною улюбленицею, здавалося, весь Колізей направив свої великі пальці вниз. Поранена гладіаторка, відповідно до правил, відкинулася на спину і лежала, страждаючи від болю. Вона підняла палець лівої рук , а два воїна-карлика увігнали своє тризубом зброю їй у живіт і груди, щоб остаточно прикінчити її. Ось так все було скінчено, і розірване тіло Герардески було потягнено з арени, грубо і безцеремонно спущено зі сходів в похмурий вестибюль і кинуто в кут на купу зібраних за день в'ялих жертв.

Випадкова вікі