FANDOM

Ганс Кребс — генерал піхоти, останній начальник генерального штабу сухопутних військ Третього Рейху.

БіографіяРедагувати

Ганс Кребс народився 4 березня 1898 року в Хельмштедті . З початком Першої світової війни 16-ти річний Кребс записався добровольців в діючу армію. Воював на західному фронті. Після закінчення світової війни він продовжив військову кар'єру в рейхсвері.

У 1930 році Кребс, будучи капітаном, був переведений у Військове міністерство. Він добре говорив російською і тому в 1939 році його направили працювати помічником військового аташе при посольстві Третього Рейху в Москві. Під час перебування в Москві він познайомився з багатьма воєначальниками РККА, в тому числі з Жуковим.

У 1939 році він отримав звання полковника. З початком Другої світової війни він став начальником штабу 7-го армійського корпусу в Польщі, а в період боїв у Франції — командиром дивізії. У 1941-1943 роках він був начальником штабу 9-ої армії генерала Моделя. У 1943 році був призначений начальником штабу групи армій "Центр". У вересні 1944 року став начальником штабу групи армій "Б" на Західному фронті. Учасник Арденської операції, в ході якої німці зазнали стратегічної поразки. З січня 1945 року став помічником генерала Гудеріана з оперативних питань.

29 березня він був призначений начальником генерального штабу сухопутних військ Третього Рейху, замість Гудеріана, який пішов у відставку. Наступного дня після самогубства Адольфа Гітлера, 1 травня 1945 Ганс Кребс відправився на чолі німецької делегації на переговори з радянським командуванням. Кребс повідомив про самогубство Гітлера і про утворення нового німецького уряду на чолі з грос-адміралом Деніцем. Але командування РККА відмовилося від переговорів і вимагало беззастережної капітуляції Берлінського гарнізону. Тоді в 21:30 Кребс застрелився у своєму кабінеті в фюрербункері, вистріливши з табельного пістолета собі в серце.

Начальники генштабу верховного командування сухопутних військ нацистської Німеччини
Людвіг БекФранц ГальдерКурт ЦейтцлерАдольф ХойзингерГейнц Вільгельм ГудеріанГанс КребсВільгель КейтельАльфред Йодль

Випадкова вікі