Викия

Вікі Воїни

Головна

367статей у
цій вікі
Обговорення0
Щит.png

Без имени-1.png
На даний момент створено 367 статей, і ви можете допомогти нам.
Створити сторінку | Довідка | Як створити сторінку? | Випадкова сторінка

Щит.png
Навігація.png
Воїни.png Воїни по країнама.png Персоналії.png Вигадані воїни.png
Воїни Воїни по країнам Особистості Вигадані воїни
Зброя.png Холодна зброя.png Вогнепальна зброя.png Бойові машини.png Вигадана зброя.png
Зброя Холодна
зброя
Вогнепальна
зброя
Бойова
техніка
Вигадана
зброя
Наша ціль.png
Наша головна ціль - мати 1000 статей. Залишилося написати 633.
0
1000
Обрана стаття.png
Spata.jpg

Спата — прямий двосічний меч з довгим вістрям, що має розміри близько 75 сантиметрів, і використовувався протягом 1-го тисячоліття в Європі і на території Римської імперії приблизно до 600 року н.е.

Слово "спата" походить від давньогрецького spathe, що означає "будь який широкий клинок, дерев'яний або металевий", але також "широкий клинок меча". (Саме ймовірно те, що spatha - романізація доричного грецького spatha). Сьогодні слово існує як грецьке "spathe" (жіночий рід); латинський термін став французьким "epee", португальським і іспанським "espada", італійським "spade", румунським "spata" і албанським "shpata", які всі перекладаються як "меч".

Попередником спати в третьому сторіччя до н.е. був кельтський меч. Спата з'являється в Римській імперії в 1 столітті як стандартна зброя римських допоміжний військ (auxiliaries), і продовжувала використовуватися, ставши стандартним мечем важкої піхоти, в той час як легка піхота використовувала гладіус. Ймовірно, спата просто замінила гладіус в перших рядах, даючи піхоті велику досяжність в бою.

Читати далі... Архів обраних статей

Обране зображення.png
Нім. в сіні.jpg

Німецька варта спостерігає з копиці сіна за пересуванням противника в Бельгії, 1915 рік.

Архів обраних зображень

Цікаві факти.png
BW8OLxA0Z7I.jpg

Томагавк Петра І

  • Ця вікі була створена 2 листопада 2013 року о 20:17.
  • У Петра І був томагавк.
  • В Італії Джеймса Бонда називають «Містер Чмок-Чмок-Трах-Трах».
  • Гладіатори Древнього Риму були вегетеріанцями.
  • Першим хто відкрив Північну Америку був не Христофор Колумб, а вікінг Ерік Рудий, який в Х столітті відкрив Гренландію назвавши її Віндленд, що в перекладі означає "Зелена земля".
  • Ілля Муромець існував насправді. Він жив в ХІІ столітті і помер близько 1188 року. Мощі Іллі Муромця зберігаються в Києво-Печерській лаврі, в печері святого Антонія.
  • Під час Другої світової війни розміновувати об'єкти саперам активно допомагали дрисеровані собаки. Одна з них на прізвисько Джульбарс виявила при розмінуванні ділянок в європейських країнах в останній рік війни 7468 мін і більше 150 снарядів. Незадовго до Параду Перемоги у Москві 24 червня Джульбарс отримав поранення і не міг пройти у складі школи військових собак. Тоді Сталін наказав нести пса по Червоній площі на своїй шинелі.
Новини.png
Створити запис у блозі

Блоги

Дивіться більше >
Випадкова цитата.png
Збили з ніг - борися на колінах, встати не можеш - лежачи наступай!!!
— Василь Маргелов
Опитування.png
Ваш улюблений період у військовій історії?
 
5
 
15
 
10
 
2
 
1
 
4
 
6
 
8
 
12
 
3
 
6

Голосування створено 10:37 на січня 5, 2014, на цей момент 72 людей проголосувало.

Архів опитувань

Про вікі.png
11622400 - копия.jpg
Спецназ.png
ВікіВоїни - це енциклопедія про воїнів та зброю всіх часів та народів. Ця цікава тема охоплює всі періоди історії людства: воїни були і в стародавньому Римі, і в Середньовічній Європі, і в сучасній Америці чи Канаді. Коже народ має свою армію, бо коли дипломатичні питання не можна вирішити мирно - їх вирішують війною.

На цій вікі є багато різноманітних статей про різних воїнів, армії, історичні особистості. Є також окремі розділи, які присвячені зброї, холодній та вогнепальній, різним видам доспіхів та бойовій техніці.

Ми не забули і про вигаданих воїнів (для них також відведені спеціальні категорії), про вигаданих особистостей та їхню зброю — тут є воїни з коміксів, фільмів, книг, відеоігор і т. д.

Також у нас є багато статей про битви та військові конфлікти. Починаючи від Кадешу, закінчуючи вторгненням Росії в Україну.

Приєднуйтесь до створення цікавої та захоплюючої військової енциклопедії!

Група ВікіВоїнів ВКонтакті:

ВікіВоїни|Військова історія

Наші друзі:
Марвелпедія | Озброєння та Військова Техніка вікі | Стародавні сувої українською | Вікі Assassin's Creed | GTA-педія

Випадкова вікі