FANDOM

Белградський залізний полк - полк, створений в 1930 році і входив до складу бєлградського гарнізону. На ділі ж був окремою частиною, хоча і числився у складі піхотної дивізії.

Історія створенняРедагувати

Даний полк був створений для зміцнення складу слабкої Югославської армії, яка була погано озброєна і організована. У югославів навіть однакового озброєння і касок не було, що було неприйнятно для європейських армій того часу. До створення залізного полку в армії Югославії було всього два підрозділи: гірські стрілки і гвардія. Створений залізний полк мав чисельність у 1400 чоловік. Белградці мали 1 гармату, якою швидше за все була Canon de 75 modèle 1897 - штатне знаряддя дрібних країн. Бойове хрещення вони отримали в 1941 році. Белградський залізний полк був кинутий у місто Велика-Плану для захисту Белграда від 5 танкової дивізії Вермахту. Там зав'язався невеликий бій з розвідкою з декількох бронеавтомобілів Sd.Kfz.222, після чого в атаку пішли танки. У цьому бою полк стояв хоробро, але після прориву на Белград здався, після чого частина солдатів втекла і відступила в гори, пізніше долучилася до четників.

ОзброєнняРедагувати

В основному белградці були озброєні гвинтівками Маузер М24 і Кулеметами Максима MG 08 (останніх за деякими даними було 84). Малися на малій кількості і кулемети ZB 26. Залізний полк використовував найрізноманітніші пістолети. Найбільш поширеними були Browning 1922, Револьвер Нагана, Раст Гассер модель 1898, Steyr M1912. Також були офіцерські шаблі.

ТехнікаРедагувати

Белградський залізний полк застосовував 1 штабну машину Rolls-Royce Silver Ghost і 1 повозку для перевезення гармати. Ймовірно, цією гарматою була Mle 1897.

УніформаРедагувати

Солдати Белградського залізного полку носилися сірі кітелі (двобортні для рядових і однобортні для офіцерів), брюки-галіфе, черевики з обмотками для солдатів і чоботи для офіцерів. Були в ходу каски Адріана, югославські кашкети і сербські пілотки.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі