FANDOM

Бацинет
250.jpg
Виробник: Європейьскі ковалі
Тип захисту: Шия, голова
Матеріал: Залізо
Вага: 5 кг
Час використання: XIV - XVI ст.
Батьківщина: Європа
Область використання: Європа
Користувачі: Піхотинці, Пікінери, Рицарі
Різновиди: Східний бацинет
Бацинет — середньовічний європейський військовий шолом з відкритим обличчям, зазвичай забезпечений бармицею і рухомим забралом. Бацинет еволюціонував з цервельєра.

ІсторіяРедагувати

Бацинет з'являється в 1330 - 1340 роках, представляючи собою напівсферичну каску. Спочатку бацинет використовувався як підмога для надягання на нього топхельма, але міг використовуватися і як самостійна одиниця обмундирування.

Використання бацинетаРедагувати

Бацинет, як з забралом, так і без нього (забрала були часто знімними для кращої видимості і вентиляції), був найпоширенішим шоломом, що носився в Європі наприкінці 14 - початку 15 століттях, включаючи Столітню Війну. Сучасні ілюстрації показують майже кожного лицаря та вояка, що носить один з декількох варіантів основного бацинету. Базова конструкція була призначена для відводу ударів зброї вниз подалі від черепа та обличчя власника.

З іншого боку, бацинет продовжував широко використовуватися без забрала протягом 16 століття в Угорщині, доказом чому служить скульптура саркофага з гробниці угорського дворянина Лорінка Уджлакі (1469 - 1524 рр). На його статуї він зображений в бацинеті без забрала.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі