FANDOM

Асаро мудмен (англ. Люди з ріки Асаро, покриті багном)папуаський народ з міста Горока, провінція Істерн-Хайлендс. Відомі тим, що обмазують своє тіло білою глиною і носять специфічні глиняні маски. Білий колір в папуаській культурі уособлює смерть.

ІсторіяРедагувати

Згідно з легендою, асаро мудмен зазнали поразки від ворожого племені, в слідстві чого були змушені бігти до річки Асар. Але вони вирішили дочекатися сутінок, перш ніж спробувати втекти. Асар мудмен вимазалися у багнюці, і коли вороги їх побачили, то подумали що вони духи. Вороже плем'я дуже злякалося цього і втекло геть. Вороги повернулися в село, що б зрозуміти, що трапилос , але знову злякалися обмазаних у багнюці асар мудмен і втекли. У своєму селі вони навіть провели спеціальний ритуал по вигнанню духів! Голову асар мудмен бруд не обмазували, оскільки бруд з річки Асар вважався отруйним. Тому, щоб не відрізнятися від духів, асар мудмен зробили собі спеціальні маски з глини. Ці маски були дуже страшними і дивними, відповідаючи папуаському уявленні про духів: короткі чи довгі вуха, що досягають підборіддя, або стирчать у верхній частині, брови, з'єднані з вухами, бивні, роги і роти, розташовані не як у нормальних людей.

Сьогодні асар мудмен можна побачити на Goroka Show, фестивалі для туристів у місті Горока, Папуа - Нова Гвінея.є

ГалереяРедагувати

ВідеоРедагувати

Випадкова вікі