FANDOM

Ануб'арак, також відомий як Король-Зрадник, був царем Нерубіанського королівства Азжол-Неруб. Він загинув з більшістью Нерубіанців під час Війни Павука, а позніше воскрішений Нер'Зулом, і став вірним слугою Короля-Ліча.

БіографіяРедагувати

До своєї смерті Редагувати

Король Азжол-Неруба - Ануб'арак, був убитий разом з іншими нерубіанцями під час Війни Павука. Один з його найбільш гідних помічників і командирів був Ануб'Рекхан. Нер'зул воскресив Ануб'арака і Ануб'рекхана як слуг Бічу, які повинні були виконувати його накази.

Після воскресіння вони були названі повелителя могил і основним завданням для них було знищення будь-якої загрози, в тому числі з боку нерубіанцев, для Бічу.

Шлях ПроклятихРедагувати

Ануб'Рекхан був супроводжений вже проклятим великим магом Кел'Тузадом з королівства Азжол-Неруб в некрополь Наксрамас, що можна прочитати в невеликої історії "Шлях Проклятих".

Шлях в Льодяну КоронуРедагувати

Ануб'арак був відправлений на південь, щоб зустріти Артаса Менетіла, коли той прибуде до Нордскола. Ануб'арак врятував принца від атак ельфів крові, і розповів принцу про плани Нер'зула. Ануб'арак допоміг Артасу встановити базу і відбити напад синього дракона Сапфірона. Ануб'арак розповів Артасу, що битва проти сил Кель'таса і Вайші займе багато часу і сил, і запропонував супроводити його в Льодяну Корону через підземні руїни Азжол-Неруба.

Ануб'арак супроводжував Артаса через руїни свого королівства, знищуючи ще живих нерубіанцев, які називали його Королем-Зрадником, за те що Ануб'арак піддався влади Короля-Ліча.

Коли вони шукали вихід у печерах Азжол-Неруба, вони наткнулися на експедицію Мурадіна Бронзборода під командуванням Баелгана, який розповів їм, що бачив дивних істот у глибинах печер. Через деякий час після продовження подорожей в руїнах Артас і Ануб'арак наткнулись на те, про що розповідали дворфи - Забуті - дивні безформні істоті, про яких, здається, забули навіть їх творці. Забуті володіли неймовірною силою і відважною завзятістю.

Перед входом у Верхнє Королівство страшний землетрус обвалив прохід в печерах між Ануб'араком і Артасом. Ануб'арак і його поплічники терміново відрили прохід, до того як Артас зміг потрапити в пастки народу нерубіанцев. Здивований стійкостю і сміливостю Артаса, Ануб'арак терміново став виводити його на поверхню землі, де вони зустрілися з Ілліданом Люттю Бурі і його поплічниками. Після зустрічі почалася битва, яка описана в Симфонії Льоду та Полум'я, недалеко від Крижаного Трону.

Ануб'арак був швидкий у битві і, встигаючи захищати Артаса, активував чотири обеліски, розташовані в Крижаній Короні. Після активації Артас піднявся на Крижаний Трон, де і зустрів свою долю.

Рабство Ануб'аракаРедагувати

Ануб'арак виявився безвольним рабом Короля-Ліча.

У книзі "Шлях до Прокляття", коли Кел'Тузад зауважив, що Ануб'арак погодився віддати себе Бічу в обмін на безсмертя, він відповів: "Вибір прийнятий". Після цього Кел'Тузад зрозумів, що Король-Ліч може змушувати виконувати свої накази всю нежить.

У книзі "Артас: Піднесення Короля-Ліча", Артас виявив збентеження і образу в голосі Ануб'арака. Він припустив, що Ануб'арак служив йому тільки тому, що він зобов'язаний підкорятися Королю-Лічу.

ГалереяРедагувати

Розпочати дискусію Обговорення Ануб'арак

  • Монстр

    3 повідомлень
    • Тарас, годі додавати категорію "Монстри"...
    • ОК.

Випадкова вікі