FANDOM

Аментум (лат. Каблучка) — ремінь, що використовувався для метання дротика.

Його прив'язували до дротика, щоб носити через плече. За необхідності аментум використовували також як пристосування для метання дротиків. Його прив'язували до основи зброї, обв'язували навколо древка до отримання дуги. Завдяки цьому пристосуванню дальність метання дротика збільшувалася від 20 (ручне метання) до 80 метрів. Іноді аментум складався з двох ременів, це робилося для зменшення або збільшення, в міру необхідності, його довжини. Часто такі дії робилися перед битвою. Після аналізу етруських зображень з'ясувалося, що аментум іноді прикріплювався і посеред древка або в центрі ваги зброї. З цієї причини положення аментума залежить також і від ваги наконечника. Найчастіше бійці мали у своєму розпорядженні ремінь там, де їм було зручніше. Для метання дротика воїн просовував в дужку ременя вказівний або вказівний і безіменний пальці.

Найбільше згадок про аментум знаходиться в Греції. Є відомості, що його використовували навіть в Олімпійських іграх. Але аментум зустрічається і в Іспанії, Італії, Франції до і після Римського завоювання. Також залишки аментума були знайдені в Ірландії.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі