FANDOM

Айнський лук — японський лук, що використовувався айнами. Мав ряд відмінностей від традиційного японського лука.

Лук використовувався як для полювання, так і для війни. Наконечники стріл були обмазані отрутою. Довжина стріл варіювалася в районі 50 см, в діаметрі вони були близько 1 см. Для оперення зазвичай використовувалося перо дикої птиці, як правило сови. Наконечник часто робився з рогу оленя.

Сагайдак складався з кори в'яза і вишні, яка була загорнута у своєрідний циліндр. Один кінець циліндра закривався такою же корою, для того, що б стріли не випадало з сагайдака, а другий залишався відкритим, щоб стріли можна було легко і зручно діставати з сагайдака. Іноді до сагайдаках додавалася і кришка (що б закрити другою, відкритий кінець циліндра). У більш пізніх примірниках всередині сагайдака є роздільники для стріл (в кришці нижньої частинт циліндра були прорізи для кожної стріли). Сагайдак мав ремінь, сплетений з в'яза, що б було зручно носити його через плече. Сагайдак був завдовжки близько 55 см і шириною близько 11 см.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі